Lugnt och skön

Har julen varit.

Julafton började med att jag och 2 av mina systrar och en syster dotter åkte till kyrkogården och tände ljus för de näras gravar.

Sen åkte vi hem till mamma och fikade och önskade god jul.

När vi varit där åkte jag hem ,handlade lite och började laga mat.

Det skulle bara vi i familjen hemma me ad mat det blev.

Vi tittade som vanligt på Kalle & hans vänner.

Sen så öppnade vi julklappar.

Alla barnen blev så nöjda , n har vi en radiostyrd bil som vi år akta oss för hela tiden.

Sen åt vi mat och myste hela tiden.

Idag åkte vi och handlade mer mat och sen kom barnens kusin vi fikade, vi fick en fin bok om julen och enmassa recept.

Vi åt mat och pratade så trevligt.

Nu tittar vi på Stenhuggaren och barnen ligger i sängen.

God fortsättning på Julen!

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Små prat. Bokmärk permalänken.

Kommentera

