Jag har funderat

över året som håller på att ta slut.

Många bra saker har hänt , ska försöka göra en resumè.

Januari:

Började mitt nya jobb. Undrade verkligen hur det skulle gå.

Nu är vi /jag på väg att  få en attityd som bygger på positiv och att vara närvarande är led ord.

Februari:

Stora O fyllde 10 år .

Det firade vi med släkten.

Mars:

Började en ledskaps utbildning tillsammans med ledningsgruppen på jobbet.

Vi är ett härligt gäng som har roligt ihop.

April:

Den här månaden bara flöt på.Valborg firade jag och lille l hemma. Maken och Stora O var vi brasan.

Maj:

Vår i luften.

Juni:

Månaden då jag fyllde 50 år.

Maken hade bjudit in flera av mina vänner och vi hade en trevlig fest.

Midsommar firades med min väninna A och hennes familj.

Barnen hade skolavslutning som jag inte var med på.

Maken började nytt jobb.

Juli:

SEMESTER . Den var välbehövlig.

Jag och barnen hade några härliga veckor på Åland.

Augusti:

Kom utvilad tillbaka till jobbet.

Hade inskolning med 14 st 1-1,5 åringar ,det var livat.

Stora O fick en ny kompliterande medicin, som funkade bra.

September:

Regn och rusk är vad jag minns men sol och varmt var det väl också.

Ny bil kom till familjen.

Oktober :

Barnen på jobbet började tycka att det var kul på förskolan.

Vi började en kurs om fler språkig het. Hemma funkar allt tiden flyger fram.

November.

Grå, grå, grå, grå,

December:

Allt har flutit på bra i familjen den här terminen.

Det är svårt att kombinera allt , Tur att Stora A hjälper oss så att de mindre barnen inte behöver vara så länge på fridtids.

Ett av mina löften till nästa år är att jag ska sätta ner foten se till det som är viktgt för mig och inte vara så snäll .

Gott slut!! mina trogna blogg läsare!

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Små prat. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Jag har funderat

  1. lairama skriver:

    Låter som att du har haft ett bra år.

    Gott slut och gott nytt önskar jag dig!

Kommentera

