För 8 år sen…

Kom den lilla godingen till vår familj . Han som inte ville komma när han skulle och mamma fick vara en spärrballong 9 dagar extra.

När han väl kom ville han inte äta som han skulle utan napp flaska med tillägg ville han ha.

Han sov hela nätter som ingen av de andra gjort vilket var en underbar känsla för en trött ”gammal”mamma.

Han gick när han var 10 mån och pratade som bara den när han var 1,5 Hammarby var favorit ordet.

Många andra saker har hänt med honom såklart genom åren.

Spelat hockey spelat fotboll och nu senast är det innebandy som gäller.

Så Grattis lilla l på din 8 årsdag:

Ett suddigt men väldig fin bild.

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Små prat. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till För 8 år sen…

  1. Vanilla skriver:

    Grattis till din fina son! 🙂

  2. malin2 skriver:

    GRATTIS från oss!!!

Kommentera

