Helt otroligt!

Efter två dagars arbete skulle jag göra lite ärenden bla skjussa maken till sitt jobb,han ska fira Nyår i Borlänge. Det kan låta tråkigt men för oss är det en vana att inte fira ihop.

Sen skulle jag åka till mamma och inhandla diverse saker till henne.

Men bilen startade inte!!!!

Maken fick åka kommunalt och sen fick jag jaga startkablar.

Grannen under hade en laddare som vi satte ut genom hans fönster, bilen startade efter 1 timmes laddning.

Körde ut till mamma i Tyresö ,bilen startade snällt när jag körde till centrum.

Men när jag skulle därifrån så startade den inte. SUCK!!!

Brevid mig stod en bil vars ägare kom gående en tant närmare 85 år.

Men hon hade startkablar!!

Startade bilen och körde till mamma hon fick komma ut och hämta sina saker så jag inte behövde stanna bilen.

Galen dag!

Nu har jag och 3 av barnen ätit god köttfärssås med spagetti.

Stora A vill ha min köttfärssås som är med krosstomat,lök,vitlök,basilika bulljong köttfärs +salt, peppar och lite socker.

Annars gör maken en med matlagningsgrädde dragon ketshup och champinjoner.

Den gillas inte av Stora A.

Gott slut igen !

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Små prat. Bokmärk permalänken.

Kommentera

