GOTT NYTT ÅR!!!!!!!

Så har ett sekel gått och ja vad har varit det bästa de tio år som gått?

Inte så svårt eftersom den yngsta i familjen föddes 2001.

Annars är det två super jobb jag haft, först på förskolan här i gröndal och sen mitt nuvarande jobb.

I familjen har det varit berg och dalbana många samtal och samarbete med stora A`s  skola .

I dag frågade jag honom vad som har varit bäst med det här året.

Att jag styrt upp skolan blev hans svar.

När jag frågade Stora J sa han att det bästa var att han fick ett jobb.

Som han tyvärr inte har kvar.

Men GOTT NYTT ÅR mina läsare ha ett riktigt bra 2010.

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Allmänt. Bokmärk permalänken.

Kommentera

