Kallt i stockholm idag!

Snön slutar inte att falla.
I dag har det flugit farm och tillbaka i små flingor.
Det har varit en lugn dag, vi har varit ute och kört bil .
Batteriet har legat på laddning hela natten och bilen startade som
en bil ska göra.
Jag hoppas att den fortsätter att gå , vår ekonomi klarar inte ett batteri köp nu:(
Nu sitter vi och försöker titta på tv,
mannens finger har en förmåga att fastna med fingret på kontrollen.
Så fort jag börjar titta på något ändrar han kanal, så jobbigt.
Förutom när det är sport då. Är det ett manligt beteende ?
Tror att jag ska ta den andra tv en stund.
Ha det bra!
Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Små prat. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Kallt i stockholm idag!

  1. Sanna skriver:

    Känner igen, dom måste liksom gå igenom alla kanaler innan dom till slut bestämmer sig, som tur är min inte helt sport tokig och måste se allt…
    KRAMISAR

Kommentera

