Ont i ryggen…

Jag tryckte på en knapp som gjorde att jag inte kunde göra något på bloggen.

Idag har dagen gått till att kurera min onda rygg.

Började med att åka skridskor,då fick jag ett ordentligt skavsår.

Jag vill verkligen ha ett par långfärdsskridskor.

Tog tag i tvättstugan, som mannen avslutar .

En långpromenad med mannen mellan maskinerna.

Spikmattan när vi kom hem .

Men inget hjälper.

Till middag åt vi thai kyckling med nudlar.

Jag köpte en burk med Thai Stay så gott fyllde ut med kokosmjölk och grönsaker.

Jätte gott tyckte hela familjen.

Lite bilder från vår promenad

På isen var det några som pimplade.

Ha en bra kväll!

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Små prat. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Ont i ryggen…

  1. Trebarnsmamman skriver:

    I know the feeling!!!! Ta hand om dig! Ät smärtisar så musklerna inte låser sig och så massor med värme. KRAM

  2. lairama skriver:

    Vilka fina bilder!

    Så synd att du har ont… hoppas verkligen att det går över snart.

  3. jossan skriver:

    fina bilder

Kommentera

