Dagen började med

med innebandy match vi var uppe med tuppen nästan 7 det var samling 8.

På med mycket kläder ute var det 18 minus.

Det var riktigt mysigt att vara ute och gå så tidigt med solen som var på väg upp och dagen vaknade.

På vardagarna springer jag bara först till tvärbanan och från tunnelbanan till jobbet hinner jag inte njuta.

Killarna förlorade men de var lika glada för det.

När vi kom hem flyttade jag bilen, så att den inte fryser igen. I den här kylan vet man inte vad som händer.

Vi hann lösa melodikrysset lite klurigt i dag men det gick vägen.

Julen skulle bort hade jag bestämt så bort med alla saker och i mellan fixade jag lite nätverk:)

Nya gardiner blev uppsatta också.

Efter Lilla L`s special pizza till middag så åkte jag hem till vännen A , för att fixa hennes nätverk.

Hon har mår inget bra så det var skönt att få sitta i lugn och ro och prata med henne.

Det är två panel längder en grå och en vit.

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Små prat. Bokmärk permalänken.

Kommentera

