FULLT….

Är temat den här veckan i Fototriss…

Jag har har paus ett tag men den här veckan hänger jag på.

Den här vintern har det varit FULLT med SNÖ!!!

Mer om FOTOTRISS

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Foto triss. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till FULLT….

  1. anki skriver:

    ja fullt med snö har det verkligen varit i vinter 🙂 fina bilder

    ha en skön kväll

  2. Maigiz skriver:

    Ja, usch! Nu är jag less på all snö men det var en bra triss.

  3. Erik "Semlan" skriver:

    Nu förstår jag att du så säkert uttalade dig om Vinterviken och barn. 😉 Ja, det känns som vi får dras med vintern ett tag till. Men nu börjar det mer bli fullt med is, tycker jag. 🙂

  4. Jah Hollis skriver:

    Det har det sannerligen, men i Malmö är den nästan borta nu. Lite kul är att din nedersta bild även skulle passa till temat Tomt. 🙂

  5. pennelina skriver:

    Härlig triss! Vintern är nog inte slut än, åtminstone inte här i Värmland.

  6. malin2 skriver:

    Oj vad snö!

Kommentera

