Så här der det ut hos mig..

På vår baksida av huset för c:s 20 minuter sen:

Växlande molnighet.

+13,9 grader .

Råddjur som betar

Grön gräsmatta

Inte en gnutta snö kvar , så härligt!

Våren är här!

Mer om Fototriss hittar du HÄR

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Foto triss, Små prat. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Så här der det ut hos mig..

  1. Maria G skriver:

    Jättefina bilder!
    Ja nu är våren här, men det är så kallt bara. Imorse var det frost, så jag längtar efter lite skön vårvärme 🙂
    Ha en bra dag!

  2. cat skriver:

    Rådjur är verkligen fina! Skulle själv gärna fånga en eller flera i kameralinsen.
    Fina bilder 🙂

  3. Jah Hollis skriver:

    Fina ögonblicksbilder.
    Lite spännande när ”det vilda livet” kommer så där nära inpå.

  4. lairama skriver:

    Vad fint det är hos dig. Härligt med rådjur som betar!

  5. Lena skriver:

    Fin triss!

    Ha en skön kväll!

    / Lena

  6. Gammelsmurfen skriver:

    Mysiga bilder!

Kommentera

