Nu var det klippt!

  • Lilla L har sett ut så här i håret i 2 år.Men nu är det slut på:
  • Jag vill inte kamma mig.
  • Jag vill inte ha balsam
  • ät inte på håret
  • Aj det gör ont att kamma..

I dag åkte det av. Han är så modig , bestämde sig i går. Imorgon ska jag klippa mig kort.

Så blev det ! Härligt!

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Små prat. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Nu var det klippt!

  1. Lotta skriver:

    Så fin han blev!

    Känner igen allt det där. Ingen vill kamma sig, ingen vill ha balsam, och man kan tro att de inte får någon mat är hemma 😉

  2. Trebarnsmamman skriver:

    Och jättefint!!!!!!!!!!!!!!

  3. Sanna skriver:

    Så himla snyggt!!!!
    Blev ju riktigt coolt
    bra gjort/ vågat
    hoppas att du haft en kanonmysig helg
    kramisar

Kommentera

