Matfoto..

Är temat den här veckan i fototriss

Jag tänkte ta bilder på frukosten , men batteriet var slut.

Så det får bli från galleriet.

En tomat från min 50 årsdag

En Lunch i Thailand..

Mer matbilder hittar du HÄR

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Foto triss. Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till Matfoto..

  1. Ma.links skriver:

    Fina bilder 🙂

  2. Mia skriver:

    *mums*

  3. Mad World skriver:

    Härliga bilder!

  4. @Receptomaten skriver:

    Tack för titten!

  5. Mia skriver:

    Mums, vad gott här var! Favoritbilden får bli Thaimaten, ser exotiskt ut!

  6. Jah Hollis skriver:

    Ja, ibland får arkivet bli räddningen. 🙂
    Mina batterier räckte i alla fall till en frukostbild.

  7. Ingalill skriver:

    Thailands bilden blir favo, längtar dit 🙂

  8. Pialotta skriver:

    Om batteriet är slut kan man ju vänta om man så vill med att sätta in sin Fototriss.. vi har ju en vecka på oss.. men du hade ju i reserv, så way not;) Trean gillar jag allra mest:)

Kommentera

