Oj vad jag är trött..

Den här veckan har varit full av olika saker .

I måndags hade vi utvärderingsdag och efter det spelade vi brännboll.

Tisdag: Jobb på dagen med ett utveckling samtal på kvällen fixade jag present till arbetslaget på barnens skola.

Onsdag: Skolavslutning alltid sorgligt att höra den blomster tid. Till jobbet för handledning och möte på efter middagen

Torsdag:  På morgonen hade jag medarbetarsamtal , så kul att sitta och prata  .

På eftermiddagen var det dags för utveckling samtal . Maken var i väg och åt middag på kvällen och vi andra skulle ha gått på student. Men jag valde att åka och stor handla istället.

Så i dag ar jag stått på gården och byggt kanaler för alla  vattenpölar jag var en dränkt katt när jag kom in .

Barnen bara älskade att leka med allt vatten:)

när jag kom hem lagades det en god middag med pasta sallad och marinerad stekt kyckling.

Lilla L gick ut och fiskade och vi andra kollar fotbolls vm , med andra ord kommer jag aldrig mer få se på tv innan vi åker till Thailand.

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Små prat. Bokmärk permalänken.

Kommentera

