Besökt

Mamma idag det är lite si så där med henne.Cancern sitter i skelettet.

Hon behandlas med drop var 6 vecka en gång har hon varit och ska till nästa behandling efter midsommar.

Jag tycker att hon är som vanligt, pigg och glad och lagom gnällig.

Hon behövde hjälp med tvätt och lite annat.

Maken tog små killarna och gick på Hammarby dagen.

De samlade ihop en massa autografer .

När jag kom hem åkte jag till Gallerian som ligger nära oss.Köpte ett par sandaler  på Indiska.

Förra veckan köpte jag ett par Gladiator sandaler också på Indiska men de gick sönder i dragkedjan .

Hämtade dom hemma och bytte till ett par som var hela.

Nu är jag skodd till Thailand.

Till middag har vi ätit stekt ris  med fläskfilè så gott . Jag skulle kunna leva på stekt ris.

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Små prat. Bokmärk permalänken.

Kommentera

