I dag har jag varit

Trött hela dagen, förutom 10 över 6 i morse.

Då vaknade jag och kände mig pigg men tänkte ,jag ligger en stund till. Somnade så klart om och var så trött när klockan ringde.

På måndagar har jag planerings tid . Jag började att göra iordning barnens portfolio.

Det är några att gå igenom.

När jag kom hem lagade maken mat super god spagetti med köttfärssås.

Stora J dator gick sönder för ett tag sen. Grafik kortet rasade ihop.

Har köpt ett nytt som behöver extra ström .

Åkte till Skärholmen för att köpa den kablen . Diskuterade länge med killen och kom ändå hem med fel kabel.

Blir galen på det här. I morgon ska jag ta med mig allt och se om det finns nån data affär i stan.

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Små prat. Bokmärk permalänken.

Kommentera

