Midsommarafton

10 års förlovning.

Mycket var det att fira igår.

Vi började dagen med att åka och handla mat.

Bestämde att vi skulle ha ett buffè bord med lite smått och gott.

som avslutades med en

Våra gäster kom vid 12 vi tog en promenad  till Cafè pladder och fikade .

Vi gick hem och fixade maten och pratade.

Kusin Mia och jag drack lite vin och surrade hela kvällen.

Vad maken gjorde??? Ja han tittade på fotboll.

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Små prat. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Midsommarafton

  1. Lairama skriver:

    Grattis till tio år!

Kommentera

