Fotboll…

Först var det England-Tyskland , nu är det Hammarby-Landskrona och i kväll är det någon annan match.

Fattar ni att jag tycker att det ska bli skönt att resa iväg med ingen fotboll så långt ögat når.

I dag har vi varit i Gallerian och gjort lite små inköp inför resan , böcker har vi köpt Mamma, pappa, barn till mig, Camping mysteriet till Oliver och TureSventon till Ludvig.  Jag har också Hellström- Rosenlund nya . Så det blir mycket läsa av.

Vi har tvättat idag också.

Så nu har jag packat kläder till mig.

I morgon ska jag till mamma och köra henne till behandling på sös.

Killarna ska bada imorgon.  Skönt.

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Små prat. Bokmärk permalänken.

Kommentera

