Fototriss

den här veckan har jubileum 100 trissar har gjorts.

Den här veckan är det 1,2,3 . Hur tolkar vi det….

Så här gör jag.

Blåklint från en midsommarbukett.

Mer om fototriss finns HÄR

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Små prat. Bokmärk permalänken.

15 kommentarer till Fototriss

  1. Marie Carpe Diem skriver:

    Blåklint är såååå vackert. Fin tolkning.

  2. Pillargontanten skriver:

    Underbara blåklint!
    Härlig triss!

  3. @Receptomaten skriver:

    Vackert! Gillas!!

  4. Cecilia Artista skriver:

    Så ljuvligt med vackra blåa blåklint!

  5. Maria G skriver:

    Triss i blåklint… Tjusigt!
    Ha en bra dag!

  6. Anne-Lie skriver:

    Underbara blommor, härligt tolkat!

  7. ormbunke skriver:

    Härlig tolkning.Blåklint hör verkligen sommaren till. Anita

  8. Ma.links skriver:

    Blåklint är så himla fint!

  9. Lena skriver:

    Vacker triss!

    Ha en skön kväll!

    / Lena

  10. imsy skriver:

    Jag älskar blåklintens blå färg! Vilken fin triss!

  11. Photos by Storm skriver:

    En riktig midsommarblomma i härlig blå färg/Lis

  12. Jah Hollis skriver:

    Snygga sommarblomster i din triss. Hoppas solen skiner över dig som den gör här i Malmö. 🙂

  13. weekdayphotos skriver:

    Nice photos for the anniversary of Fototriss!

    Check out the photo challenges at http://www.weekdayphotos.com, its a new week which means new challenges to win and get your photo published on the Weekday Photos!

    Good luck in the fototriss competition!

  14. Ping: 2010 in review « Miloa’s

Kommentera

