Bilen..

Har gått varm idag.

Efter en lugn morgon som det ska vara på semester ,körde jag ut till Tyresö för att hämta mamma.

Vi åkte till SöS . Där fick hon stärkande dropp i två timmar.

Medans hon låg där gick jag ner till Ringen och köpte snus som är billigare där.

Passade på att gå in på HM för att se deras rea. Jag gick ut därifrån med ett par jeans shorts rikare:)

När mamma var färdig åkte vi ut till Tyresö igen.

Jag gick till COOP och handlade lite mat och till systemet.

Lämnade av mamma hemma och körde hem.

När jag kom hem var det bara att sätta sig i bilen igen och stor handla med stor killarna som är kvar hemma när vi åker.

Vilken höns gård det var.

Riktiga virrpannor gick inne på Ica och skulle välja mat:)

Till sist var vi klara tack och lov.

När jag kom hem klockan sex kom jag på att jag inte hade ätit på hela dagen.

Jag kokade spagetti och pesto. Nu har jag gått igenom vilka kläder , dvs shorts och tshirts killarna ska ha med sig.

Ha det bra.

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Små prat. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Bilen..

  1. Jah Hollis skriver:

    Det var mycket du hann med på den dagen. Skönt när man får saker gjorda.

Kommentera

