Nu har vi varit

Här nere i underbara Aonang Krabi i 3 dagar. Klockan är halv 10 på kvällen .

Flygresan gick bra förutom att små killarna nte sov alls på vägen ner och inte jag heller.

Maken små slumrade .

Vi mellan landade i Köpenhamn och fick stå där i 2,5 timmar innan vi kom iväg.

Flyg tycker jag fortfarande inte om.

När vi kom till hotellet efter 3 timmars buss resa hade vi bara en extra säng på rummet. Maken tog hand om det och efter många sms och telefonsamtal och minus i reskassan fick vi en extra säng. Kan säga att det inte var någon bra start.

Efter  killarna fått sig ett dopp i poolen och lite mat i magarna gick vi på en promenad till en strand gata där de flesta butiker ligger.  Vi kom inte långt för än det såg ut så här:

På 5 minuter var det en sjö på vägen och vi gav upp tog av oss skorna och gick till hotellet.

I fredags hade vi en liten tur med vädret och låg vid poolen . Men sen kom regnstormen på 2 sekunder.

På kvällen när vi var ute och gick hände det här….

Maken gjorde lika kärlek för alltid!

I dag hade vi äntligen sol så vi har softat vid poolen hela dagen.  Nu på kvällen har vi varit ute och ätit en god middag och promenerat runt lite.

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Thailand. Bokmärk permalänken.

Kommentera

