Avikande

Är temat för Fototriss den här veckan.

Här kommer ett avvikande inlägg från Thailand som i dag är soligt!

Ja det var mitt avvikande väder ! Mer fototriss finns HÄR.

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Foto triss, Thailand. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Avikande

  1. Trebarnsmamman skriver:

    Åh vad fint du gjort på bloggen – superhärlig!

  2. Ingalill skriver:

    Verkar vara rejäl storm, bra triss! Brukar ju vara kanon väder i Thailand 🙂

  3. Pialotta skriver:

    Nej, det är väl inte var dag det regnar och är så dimmigt i Thailand.. finfint väder här denna söndag.. 30 grader plus:) ha de gott där du trampar dina fötter.. förmodar Thailand:)

  4. Misswhatsit skriver:

    En bra triss. Det ser rätt stormigt ut på tredje fotot.:)Förstår att det avviker från det normala.
    Ha en bra och förhoppningsvis stormfri vecka!

  5. Helena skriver:

    Oj vad jag känner igen det vädret från vår resa till thailand, fast som tur e så var det bara så i två dagar av 30..och det säger ju lite om din avvikande vädertriss.

  6. Jah Hollis skriver:

    Utan lite regn då och då kanske man inte kan uppskatta solen.

Kommentera

