Så är den här semestern slut.

Vi har verkligen haft det underbart. Det länge sen som vi gjort så mycket saker.

Jag tycker att när man är ledig så ska man ta det lugnt , bara vara. Det har vi i och försäg gjort. Men det har varit resande och aldrig riktigt vara still som gjort att semestern inte riktigt har blivit som den den brukar. Nere i Thailand gick min Mac sönder iden har jag många bilder. Men här är ett litet ur val från vår semester.

När vi varit hemma några dagar packade vi väskan och åkte till Åland.

På Åland kom kompis A på besök med sonen W. Vi hade härliga dagar med fiska, bad och god mat.

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Små prat, Thailand. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Så är den här semestern slut.

  1. nina & co skriver:

    vilken härlig semester ni verkar haft! 🙂

Kommentera

