Blank…

Är temat den här veckan i Fototriss.. Min tolkning på temat är…

Mer om fototriss finns som vanligt HÄR

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Foto triss. Bokmärk permalänken.

13 kommentarer till Blank…

  1. Misswhatsit skriver:

    Spegelblankt vatten är alltid vackert. Fönsterglaset speglar också fint. En bra triss.
    Ha en skön söndag!

  2. @Receptomaten skriver:

    Visst är det blankt! Fönstret är intressant, fördraget och lite hemligt.. Vad finns där inne?

  3. En jättefin triss! Jag älskar ju havet!

  4. Gunvor skriver:

    Vackert med spegelblankt vatten.Och så vackra milda färger på den översta bilden.

  5. Härligt blank triss….
    foto nr 2 blir min favvo, snyggt!

  6. Anna skriver:

    Mmmmmmmmmmmmm…jag säger bara mmm för det här var så vackert..

  7. Anni skriver:

    Så fantastisk första bilden är när man klickar på den – vilken himmel – vilken känsla! Underbar!

  8. Blanka skimrande vatenytor och ett avundsvärt blankt (välputsat) fönster – fin triss på temat!

  9. Photos by Storm skriver:

    Så vackert när strålarna bryter i genom molntäcket/Lis

  10. A. Johansson skriver:

    Alla bilder var otroligt vackra men första bilden får mig bara att vilja drömma mig bort till någon fin sandstrand! Underbart!

  11. Ma.links skriver:

    Finfina blanka bilder.

  12. Jah Hollis skriver:

    Det var fina variationer på veckans blanka tema.

  13. Ping: 2010 in review « Miloa’s

Kommentera

