vi ska kolla på

hus. Inte för att vi vill flytta utan för att vi behöver mer plats. Det är så trångt i vår lgh.

3 rum med 89kvm skulle lätt byta mot fem rum och 113 kvm.

Problemet är att i vår stadsdel finns det inte så stora lägenheter.

Då får det bli hus.

Ut till Fårdala, Tyresö ska vi. Till mina gamla hemtrakter.

Ett av husen ligger granne med min vännina , det skulle vara kul för barnen.

Det andra är i tipptopp skick bara att flytta in, med jaccuzi på tomten. Men läget är inte det bästa. Mitt i en korsning med en ganska stor väg utan för.

Det ska bli kul att se båda husen.

Så nu ska jag springa.

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Små prat. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till vi ska kolla på

  1. Lotta skriver:

    Va´ kul! Rapportera då ni varit och kollat 🙂

  2. Trebarnsmamman skriver:

    Men åh vad spännande!!!!!! Hoppas du rapporterar flitigt 🙂

  3. Mia skriver:

    Åh vad glad jag blir för er skull och Tyresö också…har alltid älskat Tyresö. Fortsätt rapportera och jag lovar att hålla alla Tummar.

    Kramiz på er…

Kommentera

