Kollektiv….

Det finns många olika sett att tolka kollektiv.

Här är mina tolkningar:

Jag åker kollektivt till jobbet.

Kollektiv båt mellan öarna i Krabi provinsen.

Stockholms maraton 2010.

Mer om fototriss hittar du här

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Foto triss. Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till Kollektiv….

  1. Kerstin skriver:

    Tack för din kommentar hos mej! Jag tycker att du fått till en härligt varierande triss. Blir så sugen att kollektivbåt i Thailand!

  2. Jah Hollis skriver:

    Det var temabilder med stor variation det.

  3. Marmeladen skriver:

    Fina bilder i din triss. Jag gillar förstås kollektivbåten mest eftersom jag varit där. I januari bär det av pånytt och då till Nai Yang och Karon Beach.

  4. Gammelsmurfen skriver:

    Sista bilden blir MIN favorit i en bra triss!

  5. Annika skriver:

    Åh, jag åker gärna kollektivt mellan öarna i Krabiprovinsen 🙂

  6. Karoleen skriver:

    Kul med båten, det är ju ett sätt att färdas kollektivt, kanske inte så vanligt i Sverige, men det är det ju i många andra delar av världen… Kul tolkat, detta är min första fototriss och det är väldigt spännande att se hur andra har tolkat…

Kommentera

