Oj vad veckorna bara

Försvinner. På jobbet är det fullt upp. Vi har skolat in nya små och de håller på att etablera sig i gruppen. De är glada för det mesta  förutom när de ska sova. Då är det liv i luckan.

Men det kommer att lugna ner sig snart.

I dag har jag haft första dagen på utbildningen med långt namn . Den här terminen är det fokus på mattematik och pedagogisk dokumentation. Det ska bli kul att följa projekt kring mattematik.

Använder 1-2 åringar mattematiska begrepp?  Det blir utmanande.

Ha det bra!

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Små prat. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Oj vad veckorna bara

  1. Sanna skriver:

    Oj vad fint du har gjort här !!!
    hoppas att allt är bra med dig, ville bara önska dig en underbar lördagkväll!! (utan massa läsning i skolböcker 😉
    KRAM

Kommentera

