Hård…

är temat på FOTOTRISS i dag. Jag väljer Hård som i STEN och BERG.Den här veckan är det tävling. Det ska bli spännande att se vem som vinner en Polaroid kamera . Den kommer från Coolstuf

Mer om det finns HÄR

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Foto triss. Bokmärk permalänken.

9 kommentarer till Hård…

  1. munamaj skriver:

    Hej, tack för kommentaren. Fina bilder här med. Speciellt när de är så här vid vattnet.

  2. Lena/isis skriver:

    Fina stenbilder. Gillar såna…Lena/isis

  3. rebecka skriver:

    Jag tog dom i samband med en uppgift jag hade. Varken jag eller personen på bilden har sånna tankar men vill med bilderna ändå visa hur de faktiskt kan kännas för en del och säkert för fler än man tro 😦

  4. Misswhatsit skriver:

    Vackra bilder och vackra stenar! Gillas!

  5. Pysselfarmor skriver:

    Svenska hårda stenar 😉 jag har aldrig kunnat lära mig skillnaderna mellan olika stenarter—gnejs, granit, och vad de nu heter…

  6. Ingrid skriver:

    Riktigt stenhårda och vackra bilder!

    Tack för din kommentar hos mig.
    /Ingrid

  7. Fina stenbilder! Jag älskar stenar! De är så vackra!
    Ha en riktigt skön dag!

  8. AX skriver:

    Väldigt vackert!

  9. Karoleen skriver:

    Hårda stenar och hårda bilder =) Kul tolkning.

Kommentera

