Onsdag 22/10 2010

Jag har fått en förfrågan , jag undrar hur det kommer att bli.

Spännande!!! ( Håll tummarna!!!)

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Små prat. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Onsdag 22/10 2010

  1. Mia skriver:

    Oj vad nyfiken jag blir…vad är det för förfrågan???
    Lovar att hålla tummarna för dig iallafall.
    Varm kram.

  2. Lairama skriver:

    Håller tummarna.

  3. Johanna skriver:

    Oj, vad spännande det låter. Hoppas det blir som du vill. Kram

Kommentera

