Vilken vecka…

Den har gått i 120..

Måndag; Jätte många borta på jobbet. Jag fick strukturera upp en förskola där de var 5 borta.

Tisdag: D day…Oj vad nervös jag var . Men presentationen av mig som ny biträdande förskolechef gick bra.

Onsdag: På möte på morgonen, gick till kontoret och pratade lite, hade en anställnings intervju på eftermiddagen kom hem sent.

Torsdag : Chefs möte för att bli presenterad för de andra förskolecheferna. Kul och inspirerande.

Fredag: Skolan hela dagen.

Nu har förkylning och hals ont kumulerat , jag gick till läkaren förut men det var något virus som inte vill ge sig.

Vila ska jag göra den här helgen.

 

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Små prat. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Vilken vecka…

  1. Ingrid skriver:

    Blev nyfiken på vem du är så jag blev tvungen att kika in. 🙂

Kommentera

