Så här ser det ut hos mig ….

Här i stockholm.

Jag hade inte tänkt använda mitt ”gamla”vanliga motiv , men så kom de gamla mopparna körandes. Själv klart skulle de vara med på bild , i sista sekunden.

Det har varit en regnig morgon. Gatan är som en spegel.

På ett av träden är nästan alla löv kvar. På himlen var det lite blått som så klart inte syns på bilden.

Mer om FOTOTRISS

Ha en underbar söndag!

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Foto triss. Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Så här ser det ut hos mig ….

  1. Lena skriver:

    Trevlig triss!

  2. Barnens Hjältar skriver:

    Ruggigt höstligt även hos dig!

  3. Misswhatsit skriver:

    En bra triss. Klockren till temat.
    Ha en bra dag!

  4. Jag kan inte säga att jag ser några moppar men mittenbilden blir min favorit för de lätta men ljuvliga färgerna!

    Ha en fin kväll!

  5. Marmeladen skriver:

    Fin triss blev det även om vädret var trist.

  6. Spårvagn och Stockholm är coolt :)) Bra triss i ämnet!

  7. Jah Hollis skriver:

    Det var ju bra ögonblicksbilder från din dag.

Kommentera

