COOL

är temat idag . Jag slog upp synonym för ordet cool .  I dag är det tävling i Fototrissen. En videokamera från Coolstuff är vinsten. Bra för julklappar.

Så här är mina coola bilder.

COOLa killar har vi. Mer bilder på cool finns HÄR

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Foto triss. Bokmärk permalänken.

13 kommentarer till COOL

  1. Randi, Sweden skriver:

    Supercoola fotomodeller – lite samma tema jag har…”ler”

  2. Anette skriver:

    Hei og tusen takk for kommentaren på bloggen min 🙂 Jeg ser på bildene dine at du virkelig har to coole fyrer 😉 Klem fra Anette 🙂

  3. Mia skriver:

    Halloj.

    Vinsten ligger nog som en handske i din hand, det kan omöjligt finnas något coolare än mina COOLA kusiner.
    Pussa dom från mig.

    Varma kramar

  4. banglacissi skriver:

    Riktiga coolingar måste jag säga!! Härlig triss!!

  5. Verkligen coola killar!!

  6. AX skriver:

    Verkligen coola killar 🙂

  7. Barnens Hjältar skriver:

    Här snackar vi coola killar 😉

  8. Mad World skriver:

    Coola grabbar!

  9. Barnens Hjältar skriver:

    Tack tack 🙂
    Lycka till i tävlingen nu!

  10. ormbunke skriver:

    Vilka goa och coola killar.. Kul att du tittade in hos mig. Anita

  11. LEna norgen skriver:

    Extra festligt att minnas en festlig resa…..

  12. Ping: 2010 in review « Miloa’s

Kommentera

