En resa…

Drömmer mig bort…Från ett härligt Thailand , landade jag och barnen på Åland det finns inget härligare.

I dag kan man vinna en RESA från SOLRESOR FOTOTRISS .


Mer bilder från resor kan du se HÄR

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Foto triss. Bokmärk permalänken.

9 kommentarer till En resa…

  1. Axart skriver:

    Fina bilder allihopa, en bra triss.

    AX

  2. Härliga bilder. Jag gillar den från Thailand bäst! 🙂

  3. Ingrid skriver:

    Härliga bilder!
    Sonen och sonhustrun har stuga på Åland och är där flera gånger varje år. Det är en lite ö som heter Åva och den ligger nära finska gränsen. Det är också en resa, att ta sig dit.

    Tack för din kommentar hos mig och ha en fin fortsättning på söndagen.

  4. Photos by Storm skriver:

    Härliga bilder från helt olika platser. Den första gör att jag längtar efter lite värme/Lis

  5. cat skriver:

    Jättefina bilder från helt olika klimat 🙂
    Önskar själv att jag vore tillbaka i NY.

  6. Maboe skriver:

    Jeg skulle gjerne vært i Thailand….

  7. Pialotta skriver:

    Åland är så vackert.. bara varit där en endaste gång i mitt liv (ännu), men så härligt:)

  8. Barbro S skriver:

    Ja, nog ser bilden från Thailand härlig ut, men Norden (Åland) är väl inte så dumt det heller. Jag har inte varit på någon av platserna än. Fin triss.

  9. Barnens Hjältar skriver:

    Thailand kontra Åland, jag väljer nog Thailand men mest för att jag aldrig varit där 🙂

Kommentera

