Oj vad det rusar….

Snart är det första advent . Tiden rusar i 120.

På jobbet lär jag mig att bli biträdande, jag har utvecklings samtal och har projekt i matte.

Sortering på hög nivå för 2 åringarna. Så spännande att se dem fixa och greja.

I torsdags förra veckan vann mitt jobb Stockholms stads kvalitets utmärkelse . Stor gala i Stadshuset .

Här hemma är det ett mindre kaos stora A gör saker som inte är ok. Jobbigt när han är vuxen men bor hemma.

Han har fått bra betyg på skrivningar alltid ett plus i kanten.

Små killarna tjafsar med varandra.  I stort sätt hela tiden.

I morgon och på torsdag  ska vi ha dialogdagar  det ska bli spännande , men har inte så stor inspiration för det.

Ja allmän trist är det men mysigt med snö!

 

 

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Små prat. Bokmärk permalänken.

Kommentera

