En presentation av mig själv

med tre bilder..Det blir klurigt.

Jag fotograferar i perioder och tycker om att resa.

Mamma ja..3 killar och en bonus som är som min egen.

Här är de på vårt torp på Åland där är vi en stor del av sommaren.

Fler bilder i veckans fotot triss finns HÄR

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Foto triss. Bokmärk permalänken.

8 kommentarer till En presentation av mig själv

  1. Mad World skriver:

    Du lyckades bra med tre fina bilder!

  2. Pialotta skriver:

    Kort och bra tänk i ord och bilder:)

  3. Beppan skriver:

    Fin triss på det som är du!

  4. Annelie skriver:

    Bra triss!
    Är du en drake i det kinesiska horoskopet?

  5. Mia skriver:

    Nej..Men där gav du mig en idè…

  6. Pysselfarmor skriver:

    Tack för kommentaren och jag skulle åka bort igår så jag hann inte skriva in någon förklarande text till mina bilder, men nu är det gjort…..

    jo motorcykeln är min – tog kortet när jag var 56 så det är aldrig för sent apropå ett test jag såg du gjort 😉

  7. Elisabeth skriver:

    Bra, somriga bilder av dig!

  8. Jah Hollis skriver:

    Och tatueringen? Sitter den på dig?

Kommentera

