2011 01 03

Första gången jag skrev 2011 och jag kom ihåg det. Inget 2010 av bara farten.

Idag vaknade jag upp med ryggvärk övre delen av ryggen.

Jag låg en stund på spikmattan och tog värk tabletter .  Ska det vara fint får man lida pin, eller hur var det;)

Åkte i alla fall till mamma , hon behövde hjälp och ville ha lite sällskap.

Firar födelsedag i Maj.

Efter det  åkte jag upp till Liljeholmen och hämtade nya täcken och kuddar. Det ska bli mysigt att lägga sig i kväll.

När jag kom hem ringde jag mamma men det bara tutade upptaget. Så  jag fick åka ut till Tyresö igen och säga till mamma att stänga av telefonen.

Oj sa hon inte visste jag att den var av.

Sen vart det stor handling medium och tillagning av middag.

Nu har vi varit på Toy där  lilla l har spenderat sina födelsedags pengar på en pistol av något slag:)

Nu ska jag kurera ryggen och titta på Mad men som är nya favorit serien.

 

 

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Små prat. Bokmärk permalänken.

Kommentera

