Fredagstema..Titt ut

På förmiddagen i dag tittade jag ut och såg något ovanligt här i stockholm den senaste tiden.. Vad jag såg?? SOLEN!!!!!

Fler Fredagstemor ser du här

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Små prat. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Fredagstema..Titt ut

  1. Maria G skriver:

    Jag har också fått se solen skina idag från en vinterblå hommel, nästan så man inte trodde det var sant 🙂
    Härlig bild du har fotat!
    Trevlig helg!

  2. Precis så är när solen visar sig man blir förvånad!
    jag säger som Maria G !

  3. Jah Hollis skriver:

    Jodå, den finns fortfarande kvar!

Kommentera

