Gissa temat…

Är det som är temat i dag på Fototriss.. Det ska bli roligt att se vad de andra har hittat på…

 

 

De här tre bilderna har en gemensam nämnare i vår familj… Vad kan det vara??

Mer triss hittar du här

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Foto triss. Bokmärk permalänken.

22 kommentarer till Gissa temat…

  1. Pialotta skriver:

    Godis.. Lördagsgodis.. eller något sådant tänker du på:) Ha, ha.. tror jag tralla la..

  2. Pumita skriver:

    Snacks var min första tanke men när jag såg att det var gemensamt i familjen förstod jag att det måste vara lördagsgodis.

  3. Mia skriver:

    Ja eller lördags mys, som jag tänkte på.

  4. Anni skriver:

    Fredagsmys tänkte jag, men ni har kanske godiset på lördagar precis som vi?

  5. Annelie skriver:

    Gottgottigottgott!*skratt*

  6. Pumita skriver:

    Lördagsgodis var det väl?

  7. Maria G skriver:

    Godis och läsk till fredas eller lördagsmyset.
    Ha en fin söndag!

  8. Annelie skriver:

    Lördagsgodis tänker jag på!

  9. Annelie skriver:

    Lördagsgodis!

  10. Nilla skriver:

    Nyårslöfte? 🙂

  11. Elisabeth skriver:

    Fredagsmys eller lördagsgodis. Ha dé!

  12. LEna norgen skriver:

    Fredagsmys tänker jag på….

  13. banglacissi skriver:

    Den var lite knepig, men min gissning får bli lördagsgodis!

  14. Ma.links skriver:

    Jag gissar på snask! 🙂

  15. Lite fredagsmys kanske?

  16. Gammelsmurfen skriver:

    lördagsgodis kanske

  17. Eva skriver:

    Fredagsmys kanske?
    //eva

  18. Fredagsmys eller lördagsgodis?

  19. Erik "Semlan" skriver:

    Precis som Pialottas tema, fredagsmys. Åh, så hittade jag din kommentar, aha lördagsmys. Hårklyveri kan jag tycka. Undrar om många gått över från chips till nötter, det är ju lite bättre. Just de där mixpåsarna är trevliga. Brukar köpa nötter och torkad frukt.

  20. Jah Hollis skriver:

    Fredags- eller lördagsgodis hade jag gissat på.

Kommentera

