Förra fredagen skrev jag om

att vi hade börjat ”leka” halv 8 hos familjen Carlqvist.

I dag var det min makes tur , men han bangad, hade inte riktigt orken, vem har det ?

Men jag ställde mig i köket och här är dagens meny:

Bruchetta..

Lövbiff med hemma gjord pommes och roucoulla smör.

Tasteline lätta chokladmousse.

För det fick jag 31 P …

Alla recept är hämtade från tasteline. Med smöret ska man ha rostbiff men det fanns ingen i vår butik.

 

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Små prat. Bokmärk permalänken.

Kommentera

