Fototiss del 130…

Visst finns det hopp om att VÅREN är på G ….. Här i Stockholm.

 

 

Mer bilder i Fototriss finns HÄR

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Foto triss. Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Fototiss del 130…

  1. @Receptomaten skriver:

    Den utsikten är aldrig fel, på sommaren kommer turisbussarna och parkerar precis utanför Ersta sjukhus och matar ut fotoglada i massor 🙂
    Vyn mot Nacka / Lidingö är vinnaren en sommar dag! Kanontriss!

  2. Barnens Hjältar skriver:

    Jättefin triss! Bra tolkat 🙂

  3. Marie-Louise skriver:

    Ja men nu är väl våren på G 🙂 och massor av grus har vi överallt här i Stockholm… Fin tolkning av trissen.

  4. Lairama skriver:

    Hoppfulla vårbilder från ett vackert Stockholm!

  5. Jah Hollis skriver:

    Visst gör det, men här i Malmö har vi knappt några spår av vintern kvar nu.

Kommentera

