Foto triss; del 131..

Temat är FÄRGSTARK.

Helena uppmanar oss att går ut och ta bilder…hmm…grå vit grå vit gråvit är  naturen här i stockholm.

Det får bli arkiv bilder..

 

Färg starka bilder från Thailand..Mer bilder hittar du HÄR

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Foto triss. Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Foto triss; del 131..

  1. ChristerMagister skriver:

    Herregud, den där drinken ser giftig ut! 🙂

  2. Axart skriver:

    färgrika bilder:), vet inte om jag skulle våga dricka den drycken, skum färg:)
    Ha en bra dag!

    AX

  3. Barnens Hjältar skriver:

    Vilken läcker färg på bild nummer tre! Ser sliskigt smaskig ut!

  4. Millemilla skriver:

    Lekre farger!!Liker trissen din. Ønsker meg til Thailand jeg også.

  5. Mia skriver:

    Mittfotot blir min favorit!!

  6. @Receptomaten skriver:

    Den drinken ser giftig ut 😉 Kul & snyggt!

  7. Jah Hollis skriver:

    Färgstarkt. Drinken kanske är stark på annat vis med. 🙂

Kommentera

