day 28 – a song that makes you feel guilty

Den här låten älskade sonen A  när han var 6-7 år. Jag var ny separerad och levde ett liv som heltid arbetade små barns mamma och singel mamma..

Ja lite skuldmedveten var jag ibland. Han är i dag 21 år och en kille som kommer att klara sig bra i livet.

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i 30 dagar, 30 sånger. Bokmärk permalänken.

En kommentar till day 28 – a song that makes you feel guilty

  1. Jah Hollis skriver:

    Hoppas han inte tog någon skada av att lyssna på Ledin. 😀
    Sorry, men jag är ingen fan av honom och hans musik.

Kommentera

