Fototriss del 133: Stilleben

Helena på fototriss har länkar till bilder på stilleben.

Ångest… Så vackra och fina bilder. Jag får svälja och tänka jag är en hobbyfotograf som tar bilder när lusten faller på.

Här är mina bildrag..Den här staffliet fick jag av en konstnärs mamma som jag hade en gång på en förskola.Den här krukan med tillhörande kaktus fick vi av en god vän som hade en kämpig period.

Ett äpple om dagen håller doktorn borta från magen..Eller hur var det?

Här finns det mer bilder

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Foto triss. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till Fototriss del 133: Stilleben

  1. jacglenphoto skriver:

    Jag gillar den lilla tavlan , blank så man kan skapa vad man vill när man vill – det är det allt handlar om , att göra något man gillar – inte HUR man gör det.
    Må väl och ha en underbar vecka.

  2. Jah Hollis skriver:

    Det var fina stilleben-varianter.

  3. Gammelsmurfen skriver:

    Gillar absolut din triss!! Fint jobbat 🙂

Kommentera

