Vilken ångest..

Efter jag kom hem från mamma åkte vi ut till Farsta tittade på en lgh.

Den är 147 kvm på 2 plan. Nere planet är det kök, toa   klädkammare och ett sov rum

På övre plan är det 2 stora sovrum 1 mindre sovrum och badrum. Den skulle vara så perfekt för oss men ändå inte.

När det är vår blir jag alltid, flytt sugen, som att börja om på nytt.

Farsta känns bra för där finns det centrum t bana och idrotts hallar.

Jag får därimot inte riktig koll på skolorna där.

Är det nån som vet.

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Små prat. Bokmärk permalänken.

Kommentera

