Påsken då..

Ja den är inte slut än men i alla fall.

Skärtorsdag: Besök hos mamma…

Där får man inte parkera som man vill..

Mötte upp maken och små killarna för middag på O`learys gott.

Så här vackert var det på vägen hem.

Lång fredagen hände det inte mycket. Var hos mamma hemma och myste .

Påsk afton var jag hos mamma och sen var jag och maken hos hans mamma som är ny op.

Det märks att våra mödrar börjar bl gamla nu från ena sjukhuset till det andra får vi åka.

På kvällen var vi hemma hos Anna och Stephan åt super god påsk mat och killarna satte upp fågelholk

Jag fick en sommar drink..

Lilla L

Och maten..

och efterrätt

Idag har vi tvättat och hittat en kap på blocket  . 24 tum cykel till Ludvig ..300 pix.

Utan för porten växer det ogräs.

Så här långt har helgen varit riktigt skön och välbehövlig.

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Galleri | Det här inlägget postades i Små prat. Bokmärk permalänken.

Kommentera

