Så här ser det ut hos mig: Fototriss.

I dag är det då dags igen!  Fototriss har legat nere i några veckor  men är igång igen.

Det är mycket gult på vår bakgård.

Mer Bilder ser ni HÄR

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Bild | Det här inlägget postades i Foto triss. Bokmärk permalänken.

11 kommentarer till Så här ser det ut hos mig: Fototriss.

  1. Barnens Hjältar skriver:

    Jättehärliga bilder! Ha en fin söndag!

  2. Pysselfarmor skriver:

    Precis så gul som vårsolen är!
    Ha en skön söndag.

  3. Bitten skriver:

    Vem har sagt att gult är fult? Inte hos dig i alla fall.

  4. Pierre skriver:

    Härliga våriga bilder gör en snygg triss! Ha en fin söndag!

  5. Ingrid skriver:

    Härligt gula vårbilder i din triss!
    Ha en fin första maj!

  6. Maria G skriver:

    Härlig och fin vårtriss med fina gula bilder!
    Ha en bra dag!

  7. Fantastiskt vackra bilder och så härligt att ni får ha så mycket gult hos er! Något som dock fascinerar mig är att det alltid är någon som måste kommentera att gult är eller inte är fult….det sitter verkligen stenhårt i mänskligheten den kopplingen! :O(

    Ha en superskön söndag i solskenet!

  8. Lairama skriver:

    Härligt med så mycket gult. Solens färg!
    Hoppas Valborgshelgen har varit bra.

  9. Eva skriver:

    Underbara vårbilder!

  10. Gammelsmurfen skriver:

    Visst är det en härlig tid just nu!!

  11. Jah Hollis skriver:

    Det ser färgstarkt och fint ut.

Kommentera

