Sena kvällar..

Med mitt jobb är det mycket jobb med långa dagar. men i dag så hade jag samtal i skolan med Ludvig och gick från jobbet halv tre.

En härlig känsla . Vi var hemma halv fem och kunde laga fredags mys i lugn och ro..Gissa vad? Ja.. Tacos så klart.

Ludvig bestämnde och då blir det alltid tacos.

I skolan var det bara ros.  Ludvig ligger bra över medel i nationella proven så skönt. Även om de inte har mycket engelska så ligger han bra till i det ämnet också.

I helgen blir det att hälsa på mamma och städa och tvätta.

Mamma mår inte alls bra nu  hon är verkligen i slutet av sitt liv och jag hoppar till varje gång telefonen ringer.

Här kommer lite bilder från veckan.

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Galleri | Det här inlägget postades i Små prat. Bokmärk permalänken.

En kommentar till Sena kvällar..

  1. Johanna skriver:

    Usch, vad tråkigt Mia. Hoppas att slutet blir så bra det kan för din mamma och dig och din familj. Tänker på dig. Kram Johanna

Kommentera

