Fotortriss 134

DRÖMMA är temat..Den här bilden får symbolisera sjukhus och att fler patienter kan DRÖMMA om bot mot cancer.

Varje vecka  en kort stund år ut och år in kan familjen DRÖMMA om miljonen.. i alla fall några tusen.

Det verkar som om vi får DRÖMMA om att få vår bil såld.

Mer bilder om DRÖMMA  finner du på FOTOTRISS

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Detta inlägg publicerades i Foto triss. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Fotortriss 134

  1. Axart skriver:

    Bra tänkt triss:). Ja, är man sjuk är det enda man drömmer om att bli frisk. Fast har man pengar är det lättare att vara sjuk förstås.

    Lycka till med bilen.

    AX

  2. kjerstisandnes skriver:

    Bra løsning, den lotto drømmen deler du nok med mange:0)

  3. AKO skriver:

    Om bilden på bilden är er så tycker jag inte att det vore så svårt att få den såld, men vad vet jag? Jag skulle nog drömma om den där vinsten från den andra bilden men det lär aldrig ske…tror jag. Ha en fin vecka!

  4. Jah Hollis skriver:

    Ett par av de där drömmarna delar ni med väldigt många.

Lämna en kommentar