Tiden rusar i väg och

snart är maj slut.

Det händer inte så mycket i mitt liv. Jag jobbar är hos mamma och sover.

I veckan hade vi anhörig möte kring mamma , hon skulle ha fått flytta till annat boende.

Men de sista två veckorna har hon blivit så mycket sämre så nu är det bara att räkna dagarna hon får vara kvar hos oss.

Jag får panik i kroppen när jag tänker på det.

En sak vet jag i alla fall det är att Ersta sjukhem har en fantastiskt vård i livets slut skede.

Ha en fortsatt bra söndag.

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Små prat. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Tiden rusar i väg och

  1. Trebarnsmamman skriver:

    Kram vännen!

  2. Linda skriver:

    Styrkekram!

Kommentera

