Foto triss 138

denna vecka är det LJUS som tema,dessutom är det tävling där man kan vinna ett fotostativ eller något annat från COOLSTUFF .

Efter en regnig morgon här i Stockholm kom solen fram .

Här om kvällen gick jag från söder och hem.

Det här härliga ljuset var det på himlen…

Visst är det härligt med ljus i mörkret.

Alla bilder är tagna med Instagram.

Mer bilder i FOTOTRISS ser du här

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Notering | Det här inlägget postades i Foto triss, Små prat. Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Foto triss 138

  1. Beate skriver:

    Dina ”himmelbilder” är helt underbara, speciellt tvåan. De röda molnen där bildar nästan en flygplanskropp.

  2. Den första bilden är min favorit av dina tre…gillar hur du fångat solen med reflexerna runt om!

    Ha en skön kväll!

  3. Barbro S skriver:

    Härliga ljusa bilder. De röda molnen på den andra bilden ser läckra ut:).

  4. Jah Hollis skriver:

    Mittbilden är min favorit i din triss.

Kommentera

