Röd, Vit och blå…

Är färgerna på Kroatiens flagga. Men det är temat på fototriss den här veckan också.

Det är tävling också med en vinst på ett presentkort från SOLRESOR .

Om jag skulle vinna bär det av till Kreta. Med dess röda solnedgång och blåa dörrar och vita hus.

Jag hade tänkt använda nya bilder i dag..Men så hittade jag den här i arkivet.

och den här från arkivet..

Men den här är tagen idag.

Mer fina bilder hittar ni på FOTOTRISS

Om Mia

Jag är en kvinna som tycker om mycket olika saker. Läser gör jag mycket och tillsammans med min familj är jag mycket. jag har en man 3 barn och en bonus son.
Det här inlägget postades i Små prat. Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till Röd, Vit och blå…

  1. Barnens Hjältar skriver:

    Hej! Fin triss! Ha en fin söndag och Lycka till i tävlingen!

  2. Lisa skriver:

    Trevlig triss!

  3. Barnens Hjältar skriver:

    Tusen tack!
    Tröjan kan man beställa via attention@vgl.se
    Hälsa bara att du blev tipsad av Madde. Den kostar 169 kr plus frakt
    Ha en fin kväll

  4. Sister Moonshine skriver:

    Fina trissbilder med en finväderhimmel som lovar gott!

    /Åsa

  5. Nett skriver:

    Tack för titten och kommentaren, måste säga att jag gillar din fototriss 🙂

  6. judotter skriver:

    Fin triss – önskar dig en trevlig nationaldag!

  7. Jah Hollis skriver:

    Det var fina varianter på de tre trissfärgerna.

Kommentera

